dinsdag 4 februari 2020

Rondom de Veluwe

Even afwezig...


Het is al een hele tijd stil op mijn blog en dat komt door verschillende dingen. Onder anderen doordat ik de laatste tijd toch wat minder fiets. En minder zin heb om te bloggen. Maar daar wil ik beide weer verandering inbrengen. Verder ben ik ook nog steeds aan het stoeien met mezelf. Ik merkte toen iemand mij in het hokje man ging duwen dat ik ook daar niet in hoor. Ik voel me eigenlijk geen enkel gender. Agender of genderloos dus. Nog bezig mijn weg hierin te vinden en dat kost ook tijd. Een andere reden is dat ik me dit jaar bezig houdt met het organiseren van brevetten.

Rondom de Veluwe


Aanstaande zaterdag organiseer ik zo'n brevet vanuit Nijmegen. Een rondje van 200 km. Ik moet zeggen, ik ben erg druk geweest met de organisatie. Maar het voelt nu wel alsof alles op zijn plek gaat vallen. Hopelijk hebben we het weer mee. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

Wil je meer weten over dit brevet of zelf meedoen. Je kunt je inschrijven t/m donderdag op https://randonneurs.nl/brevet/brm-200-nijmegen/

Na dit brevet wil ik weer wat meer gaan schrijven. Nu zit mijn hoofd nog iets te vol met de organisatie. Heb je vragen, stel ze gerust. Hier of via de mail.

Hint ;-)

4 opmerkingen:

  1. Succes met het brevet Roef! Hopelijk komen er veel deelnemers en verloopt alles vlot, dan heb je een goed gevoel achteraf als organisator......
    En met je plaats in de wereld kan ik je niet helpen, maar wens je ook daar een passende uitkomst toe, het lijkt mij in elk geval geen makkelijke weg die je gekozen hebt...........Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allemaal heel goed verlopen! Ben trots op al mijn vrijwilligers ook.

      En mijn plek in de wereld veranderd denk ik ook altijd. Want ik blijf altijd onderweg. En misschien is dit voor mij juist wel de makkelijkste weg.

      Verwijderen
  2. Hmmm, ziet eruit als een recept voor Paastreffen.

    BeantwoordenVerwijderen