donderdag 22 maart 2018

Onverwacht vervroegde operatie!

Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van het Slotervaart Ziekenhuis, of ik toevallig morgen ook al geopereerd kon worden! Dus nu alles regelen en op naar Amsterdam. De operatie staat gepland en om half 1 moet ik me melden. We gaan vanavond al naar Amsterdam, zodat we morgen daar de laatste dingen kunnen regelen.

Wish me luck! Ik heb er zin in.



Ps. Iedereen is van harte welkom in Lobith waar ik de eerste weken revalideer.  Laat het mij weten dat je langs wil komen.

Voor Lief en Leed kan je tijdelijk terecht bij Marloes totdat ik het zelf weer kan oppakken.

20 opmerkingen:

  1. Veel succes met de operatie Roef!!

    Groet
    Erwin en Tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad onverwacht snel! Hees veel sterkte met de operatie en het herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi snel Roef,
    Hoef je er ook niet lang tegenop te zien.
    Succes morgen en een goed en snel herstel gewenst.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes en ik wens je een snel herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat mooi zo Roef, hoe lang denk je dat het revalideren duurt? Je revalideer bijna in Duitsland :) Voorlopig niet fietsen waarschijnlijk... Snel herstel, Groet cees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verwacht zo'n 6-8 weken niet te kunnen fietsen. Verder wel zsm weer oppakken om te bewegen onder begeleiding van fysio. Maar eerst een paar weken wondherstel . Met wat geluk duurt dat zelfs maar 1 week. Dus we zullen zien.

      Verwijderen
  6. Maar natuurlijk wens ik je veel geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte met de operatie, ik hoop dat het herstel snel gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'k Hoop dat de operatie succesvol verloopt en dat je met een prettig gevoel uit de narcose zult ontwaken. En dat je goede berichten hoort van je chirurg!

    Incasseringsvermogen en een optimistische kijk op je herstelfase zullen je een heel eind brengen op de weg naar een nieuwe fase van je leven!

    Een spannend avontuur, eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Good luck Roef! Hopelijk gaat alles naar wens en gaat herstel en revalidatie snel, zodat je weer vlug met Kanjer op pad kan.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kanjer gaat ook in de revalidatie .hij krijgt een oplap beurt van Marco .

      Verwijderen
  10. Sterkte met herstel Roef, dat het resultaat naar tevredenheid mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook vanuit Zutphen wens ik je veel sterkte en een goed herstel.

    Dat we jou maar snel weer bij LOL mogen verwelkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beetje laat, maar ook van ons snel herstel gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo allemaal , de operatie is goed verlopen . Ik zal morgen kijken of ik iets kan Bloggen. Voel me prima . Kan al lopen en zitten enzo .

    BeantwoordenVerwijderen