maandag 30 januari 2017

Een onofficieel LOLlig ritje vanuit Eerbeek


Familieweekend


Afgelopen zondag waren ik en Ed een weekendje weg in Eerbeek met mijn familie.

Mijn ouders die 25 jaar getrouwd zijn
Ed met mijn nichtje Veerle
TattooQuest en Kanjer horen natuurlijk ook bij de familie en hadden een ere plek voor het huisje

Oproepje


Ik had op de LOL groep gegooid dat ik zondagochtend wel een ritje zou willen gaan fietsen vanuit Eerbeek. Martin had hierop gereageerd en zo stonden Ed en ik zondagochtend om half 10 te wachten bij de uitgang van het vakantiepark.

Even bezig met zijn fototoestel
Hier stonden we dan te wachten tot Martin in zicht kwam

De rit


Martin stelde voor om te proberen of de fietspaden op de veluwe alweer een beetje berijdbaar waren. En zo kwamen we er na een kilometer op zo'n pad achter dat dit niet echt het geval was. 

Het punt waar besloten werd om om te keren

Dus omgedraaid en dan maar een mooie route richting de IJssel. 

Ed en Martin rijden lekker door

Aangezien we nu toch in de buurt van Zutphen waren zijn we wat gaan drinken bij het startpunt van LOL namelijk het Volkshuis in Zutphen. 

Martin net aangekomen bij de koffiestop

Aan de welbekende stamtafel
Hierna hadden we niet veel tijd meer over en zijn we via een redelijk korte route weer terug naar Eerbeek gefietst.


Tot slot nog een filmpje dat ik onderweg gemaakt heb.


1 opmerking:

  1. Dit was een zeer fijne vakantie die mij gegeven is door de familie van Roef, Het was me een genoegen om voor hun te mogen koken. BEDANKT VOOR DEZE MOOIE MOMENTEN DIE IK DEZE 3 DAGEN HEB MOGEN OP DOEN, Jullie zullen altijd in mijn Hart zitten en ook zelfs ROEF zit in mijn hartje

    BeantwoordenVerwijderen